جسیکا ناز، ستاره تاتنهام، در حال لذت بردن از یادگیری از کاپیتان “برنده متولد شده” اسپرز، بتانی انگلستان، در حالی که تیم به ظروف نقره ای حمله می کند.


جسیکا ناز مشتاق است تا از کاپیتان باشگاه “برنده متولد شده” بتانی انگلستان یاد بگیرد، زیرا تاتنهام به دنبال پایان فصل خود است.

ستاره اسپرز ممکن است زمانی که تیمش مقابل منچستریونایتد، تیمی که در فینال جام حذفی ماه آینده با آن روبرو می شود، به بازی های WSL بازگردد.

ناز و هم تیمی هایش در تاتنهام امیدوارند اولین برد خود را مقابل منچستریونایتد در سوپرلیگ زنان کسب کنند.

3

ناز و هم تیمی هایش در تاتنهام امیدوارند اولین برد خود را مقابل منچستریونایتد در سوپرلیگ زنان کسب کنند.اعتبار: گتی
ناز خوش فرم که در شکست تاتنهام مقابل لستر در جام حذفی تاتنهام گلزنی کرد، از یادگیری از کاپیتان اسپرز، بتانی انگلیس لذت می برد.

3

ناز خوش فرم که در شکست تاتنهام مقابل لستر در جام حذفی تاتنهام گلزنی کرد، از یادگیری از کاپیتان اسپرز، بتانی انگلیس لذت می برد.اعتبار: گتی

ستاره نوظهور ناز از جمله بازیکنانی است که در این فصل برای تاتنهام تاثیرگذار بوده است، این تیم در رده ششم قرار دارد و شش امتیاز از شیاطین سرخ فاصله دارد.

جدای از گل تساوی حیاتی در برد یکشنبه گذشته اسپرز در نیمه‌های جام حذفی، این مهاجم سه پاس گل و یک گل در 17 بازی در رده‌های بالای جدول به ثمر رسانده است.

و او از انتخاب مغزهای انگلیسی 29 ساله لذت می برد که پیش از تغییر رکورد نقل و انتقالات داخلی در ژانویه گذشته تاتنهام، چهار عنوان قهرمانی لیگ را با چلسی به دست آورد.

ناز، 23 ساله، گفت: «من خیلی با بتانی صحبت می کنم. من به عنوان یک 9 نفره بازی می کردم و از او یاد می گرفتم.

او یک برنده متولد شده از (تجربه اش در) چلسی است، قهرمانی ها و فقط ذهنیت او، روشی که کار می کند.

من از او یاد می‌گرفتم، سؤال می‌پرسیدم و او الگوی خوبی برای نگاه کردن به او و کسی برای کار کردن با او بود.»

آخر هفته گذشته در مقابل لستر، ناز گلی دیرهنگام به ثمر رساند که راه را برای تیمش هموار کرد تا برای اولین بار در نیمه‌های جام حذفی یک پیروزی در وقت‌های اضافه به دست آورد.

و گافر ویلاهامن امیدوار است که بتوانند فرم پیروزی خود را در هنگام رویارویی با تیمی از منچستریونایتد که هرگز به اسپرز در WSL نباختند، حفظ کنند.

او گفت: وقتی روز خوبی داشته باشند، یکی از بهترین تیم های این لیگ هستند.

آنها بازیکنان با کیفیت و یک نیمکت قوی دارند. اگر آنها روز خوبی داشته باشند، ما با مشکل مواجه خواهیم شد و باید در دفاع واقعا سخت کار کنیم.

اما از سوی دیگر، آن‌ها در عملکردشان آنقدر ثابت نبوده‌اند. بنابراین، فکر می‌کنم شانس خوبی برای تکمیل این بازی داریم و مطمئن شویم که می‌توانیم سبک خود را بازی کنیم.»

در دیدار 12 نیمه روز در دهکده ورزشی لی، گریس کلینتون در ترکیب میهمان غایب خواهد بود و هافبک شیاطین سرخ در حال حاضر به صورت قرضی به اسپرز می رسد.

و مارک اسکینر اعتراف می کند که با وجود اینکه ویلاهامن امیدوار است انتقال موقت او را دائمی کند، مشتاق است تا از بازگشت ستاره 21 ساله انگلیسی به یونایتد در تابستان امسال استقبال کند.

مارک اسکینر، سرمربی منچستریونایتد اصرار دارد که شیاطین سرخ چیزهای زیادی برای ارائه به هافبک ستاره نوظهور گریس کلینتون دارند.

3

مارک اسکینر، سرمربی منچستریونایتد اصرار دارد که شیاطین سرخ چیزهای زیادی برای ارائه به هافبک ستاره نوظهور گریس کلینتون دارند.اعتبار: PA

رئیس یونایتد گفت: «ما نمی‌توانستیم صورتجلسه را به او بدهیم.

اما او اکنون ثابت کرده است که در فضایی است که در آن قرار گرفته است و من مشتاقانه منتظر بازگشت او برای انجام این کار برای منچستریونایتد هستم.

“هنوز چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانیم به او بدهیم.”



منبع