حرکت ذهن آگاهانه در درمان اعتیاد. کندرا کیران


کندرا کران بر هنر درمانی خلاقانه و سلامتی در یک مرکز ترک اعتیاد در شهر نیویورک به نام ولبریج نظارت می کند. او بر زبان جهانی هنر به عنوان یک فرآیند ضروری در درمان از جمله موسیقی، رقص/حرکت و نمایش تاکید می کند. او به افراد قدرت می دهد تا در مسیر بهبودی از اعتیاد دیده شوند، شنیده شوند و درک شوند. شناخت تندرستی یکی از ویژگی‌های کلیدی بهبودی پایدار است، کندرا ارائه درمان‌های تفریحی، برنامه‌ریزی تناسب اندام و تغذیه را برای ارتقای بازسازی و انتخاب‌های سبک زندگی سالم در اولویت قرار می‌دهد.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • ذهن آگاهی بیش از یک ذهن کامل است، پری بدن، پری قلب است و به ما کمک می کند احساسات خود را مدیریت کنیم یا به احساسات دسترسی پیدا کنیم.

افکار در مورد تنفس

  • نفس کشیدن همیشه با ماست، این یک هدیه است. ما خوش شانس هستیم که می‌توانیم همیشه تنفس را همراه خود داشته باشیم، اما در مواقع لزوم آن را مدیریت کنیم.
  • این یک لنگر است، مانند پایگاه خانه ما است.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • تمرکز حواس در لحظه ای است که خود قضاوتی به وجود می آید.
  • هنگامی که منتقد درونی یا قلدر درونی تصمیم می گیرد که سر خود را به جریان آگاهی و جریان افکار ما بکشاند، مهم است که به خود یادآوری کنیم که هر چه بیشتر بتوانیم عضلات تمرکز حواس خود را بسازیم، می توانیم شفقت بیشتری را در درون خود کشف کنیم. فضای کمتری برای وجود آن منتقد درونی وجود دارد.

اپیزودهای مرتبط

هدیه رایگان

آیا می خواهید تمرکز، انگیزه و بهره وری کارمندان خود را بهبود ببخشید؟ اگر چنین است، می‌توانید با دانلود «10 روش ساده و مؤثر برای افزایش ذهن آگاهی در محل کار اکنون»، یک PDF رایگان در MindfulnessMode.com/workplacep، یاد بگیرید.



منبع