زیست شناسی خود را در آغوش بگیرید. ناتالی بدارد


9 ساعت پیش

ناتالی بدارد از شما می خواهد که زیست شناسی خود را در آغوش بگیرید. او پیشگام سلامتی جامع است و افراد را ترغیب می کند تا در اعماق زیست شناسی خود کاوش کنند. با بی حد و مرز
کنجکاوی، او از پذیرش ذهنیت «دانشمند دیوانه» و به چالش کشیدن هنجارهای مرسوم دفاع می کند. فلسفه ناتالی بر نقش محوری انرژی در هستی، رد شک و تردید و تأکید بر تأثیر ملموس آن بر زندگی ما متمرکز است. او با اقتباس از بینش های شخصی، بر توجه به سیگنال های بدن و محیط تاکید می کند و از مردم می خواهد که بهزیستی خود را در اولویت قرار دهند. برای ناتالی، زمان تنها یک اندازه گیری نیست، بلکه ابزاری برای رشد است، که کاوش آگاهانه را تشویق می کند. او به عنوان یک سخنران و مربی رویایی، الهام بخش خودشناسی است و به دیگران قدرت می دهد تا پتانسیل خود را باز کنند و ارتباط بیولوژیکی خود را عمیق تر کنند. ناتالی شرکت Lift OneSelf را ایجاد کرد. او از طریق ذهن آگاهی و اقدام قاطعانه، دیگران را در سفر خود یابی و شفا راهنمایی می کند و از سیستم عصبی بدن و جریان انرژی بهره می برد. ناتالی با تمرکز بر رفع انسدادهای عاطفی و برقراری ارتباط مجدد با شهود، افراد را قادر می‌سازد تا از طریق گام‌های کوچک و قابل کنترل، پتانسیل کامل خود را درک کنند.

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • دایان تامپسون (یک دوست)

تاثیر بر احساسات

افکار در مورد تنفس

  • نفس هایت هرگز تو را رها نمی کند. در نتیجه، ما همیشه دسترسی به آن را فراموش می کنیم زیرا همیشه در حال حاضر است. پس به نفس لنگر بزنید.

داستان قلدری

  • به من ناتالی بدارد می گفتند عقب مانده. بنابراین می توانید تصور کنید که چگونه هویت من را شکل داد.
  • من هم دو نژاد هستم من در بخش شمالی انتاریو، در سادبری بزرگ شدم. بنابراین، وقتی به مدرسه می رفتم، پدرم آنجا نبود. من نتوانستم با طرف سیاهم شناسایی کنم. با رفتن به سیستم مدرسه و داشتن ضربه روحی، ارزش شخصی من آنجا نبود.
  • در مدرسه نمی‌توانستند بفهمند چرا ضریب هوشی من اینقدر بالاست، اما نمرات و آزمون‌هایم اینطور نبود. من به زیست شناسی خود نگاه کردم و آن را درونی کردم. اما نه آنقدر که مرا از حرکت به جلو محدود کند.
  • تقریباً انگار کمی ذهن آگاهی داشتم. من هنوز واقعاً به خودم وابسته بودم. کنجکاوی و شهود

منابع پیشنهادی

اپیزودهای مرتبط

به دنبال رهایی از استرس و اضطراب هستید؟ به عنوان یک مربی و هیپنوتیزم کننده، من اینجا هستم تا به شما کمک کنم منتقد درونی خود را غلبه کنید و با اعتماد به نفس پیش بروید. به من ایمیل بزنید bruce@mindfulnessmode.com با «من مصمم هستم» برای یک جلسه مربیگری رایگان. اجازه دهید به شما کمک کنم راه را برای یک زندگی رضایت بخش هموار کنید



منبع