سلامت ارتباط COVID19 در طول همه‌گیری؛ رومن میرونوف


سه شنبه 24 مارس 2020

همه‌گیری COVID19 در سراسر جهان قرنطینه را مجبور می‌کند و روابط اولین کسانی هستند که تحت تأثیر قرار می‌گیرند. برخی رشد خواهند کرد و برخی از بین خواهند رفت. رومن میرونوف یک مربی روابط است که به مشتریانی که رنج می برند کمک می کند تا از روابط شکسته به مکانی که در آن لذت می برند، حرکت کنند ارتباطات جدید شگفت انگیز، گرم و نزدیک. در این قسمت، ما در مورد اینکه چگونه روابط می‌توانند تأثیر بگذارند بحث می‌کنیم و رومن استراتژی‌های عملی را برای کمک به همه ما ارائه می‌دهد تا از این چالش عبور کنیم. مشتریان رومن می گویند که زندگی آنها متحول شده است و اکنون حول محور عشق و قدردانی متمرکز شده است. همانطور که یکی از مشتریانش می گوید: «چیزی که بیشتر از همه در مورد او دوست دارم این است که صحبت می کند. او با آنچه می آموزد زندگی می کند.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

تاثیر بر احساسات

  • البته این باعث آرامش و نظم بیشتر من شده است، اما فکر می کنم مهمترین چیز این است که وقتی پروتکل تمرکز حواس خود را انجام می دهم به خودم یاد می دهم که روی یک فکر تمرکز کنم.
  • من عضله ای را که از این طریق رشد می کنم می گیرم و در ساعات دیگر روز از آن استفاده می کنم. می توانم آن را در کارم یا هر تجربه دیگری مانند مکالمه به کار ببرم.

افکاری در مورد تنفس

  • من تمرینات تنفسی را انجام می دهم که بر اساس روش ویم هوف است.
  • www.WimHofMethod.com

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من تجربه کوتاهی با قلدری در کلاس 4 در روسیه داشتم.
  • 4 پسر در کلاس من بودند که از خانواده های ناکارآمد بودند. یک روز تصمیم گرفتند که ما به آنها پول بدهیم.
  • یک روز در حیاط مدرسه جمع شدیم و یکی از بچه های خوب خیلی شجاع بود و ایستاد و با آن پسرهای بد جنگید.
  • یک نفر از گروه پسران خوب به پدر و مادرشان رفت و به آنها گفت و معلم کلاس خیلی سریع آن را حل کرد.

هدیه رایگان

هی ماندفول قبیله، مهم نیست کجای کره زمین هستید، اگر بچه دارید، من انتظار دارم که آنها در حال حاضر در مدرسه نباشند. آیا می خواهید به فرزندان خود تمرکز متفاوتی بدهید، راهی برای معرفی ذهن آگاهی به کودکان خود به روشی متفاوت و سرگرم کننده؟ من یک کتاب رایگان دارم که با فعالیت های ذهن آگاهی نوشته ام. آن را در www.mindfulnessmode.com/21ways دانلود کنید



منبع