آینده برنامه مسابقه بزرگ ITV چند هفته پس از بازگشت آن برای سری دوم فاش شد


ITV با نمایش مسابقه ای لی مک به نام The 1% Club آنقدر خوشحال است که برای سری سوم سفارش داده شده است – حتی قبل از اینکه سری دوم به پایان برسد.

و قسمت سبز روشن بزرگترین قسمت خواهد بود، با دوبرابر تعداد قسمت – 16 به جای هشت – به علاوه یک ویژه کریسمس سال آینده.

کلوپ 1% برای سری سوم راه اندازی شده است - حتی قبل از اینکه سری دوم به پایان برسد

2

کلوپ 1% برای سری سوم راه اندازی شده است – حتی قبل از اینکه سری دوم به پایان برسد

این برای خنده‌دار لی، که به آرامی مسابقه را به یک کلاسیک مدرن تبدیل می‌کند، بد نیست.

یکی از منابع تلویزیونی می‌گوید: «نمایش‌های بازی زیادی وجود داشته که خراب شده و سوخته است. اما یک چیز بسیار ویژه در مورد باشگاه 1% وجود دارد. با بینندگان کلیک شده است. و این به میزبانی عالی لی و قالب اصلی است که می تواند توسط نسل های مختلف اجرا شود.

جذابیت بزرگ این سریال که در آوریل سال گذشته شروع به کار کرد این است که بینندگان برای رقابت نیازی به صرف دانش عمومی ندارند.

همه چیز به منطق قدیمی بستگی دارد و ویژگی بازی در خانه امسال به لطف برنامه جدید نمایش بهبود یافته است.

کلوب 1% که تقریباً چهار میلیون بیننده آن را تماشا می‌کنند، شاهد شروع هر برنامه 100 شرکت کننده است که به آرامی کاهش می‌یابد.

برای رسیدن به انتها و برنده شدن جایزه ای تا سقف 100000 پوند، شرکت کنندگان باید به سؤالی که تنها 1 درصد از کشور به درستی پاسخ می دهند، پاسخ صحیح دهند.

لی در طول اپیزودها به آرامی رقبا را سرگرم می کند و وقتی بازیکنان فوق العاده مغرور به سوالات اشتباه پاسخ می دهند، لذت خاصی می برد.

در بحث سری سوم، او می‌گوید: «باز هم خوشحالم که باعث مشاجره‌های خانگی می‌شوم، زیرا بچه‌ها والدین خود را به خاطر اینکه به اندازه آنها باهوش نیستند، مسخره می‌کنند. اما ما بزرگ‌ترها می‌توانیم تا دیروقت بیرون بمانیم، بنابراین آخرین خنده‌ها به ما می‌رسد.»

کمیک قطعا جرقه بسیاری از آنها را برانگیخته است.

MICHAEL A MONEY SPINNER

نمایش بازی MICHAEL McINTYRE باید به The Wheel Of Fortune تغییر نام دهد، زیرا چهره‌های جدید نشان می‌دهند که این مرد بامزه تا بانک می‌خندد.

یک گزارش مالی برای شرکت شخصی او Breachcroft Ltd نشان می دهد که پول او سه برابر شده است.

میزبان چرخ شاهد افزایش سود از 1.1 میلیون پوند به 3.5 میلیون پوند بوده است، در حالی که شرکت تولیدی او Hungry McBear – که او مالک مشترک آن است – سود 2.1 میلیون پوندی نشان داده است، بنابراین دارایی او بیش از 5 میلیون پوند است.

یک منبع می گوید: «این فقط نشان می دهد که مایکل چقدر خوب کار می کند. هر نمایشی که او جلو می‌زند، به خوبی انجام می‌شود و به وضوح میاداس را دریافت می‌کند.

و هیچ نشانه ای از کاهش قدرت او نیز وجود ندارد، بنابراین انتظار داشته باشید که این ارقام در سال آینده دوباره افزایش یابد.

مایکل مالک حقوق The Wheel است که در سراسر جهان فروخته می‌شود، در حالی که بی‌بی‌سی نیز به او برای میزبانی سریال بزرگ دیگری، موفقیت شنبه شب او، Big Show، پول می‌دهد.

FAN FURY AS PENNY Droped

طرفداران In For A Penny وقتی نمایش بازی مورد علاقه آنها از برنامه حذف شد، عصبانی شدند.

زمانی که بازی نیمه نهایی جام حذفی بین منچسترسیتی و شفیلد یونایتد جایگزین دوز هفتگی استفن مولهرن شد، روسای کانال طوفان توییتری به راه انداختند.

In For A Penny به دلیل جام حذفی از برنامه های تلویزیونی حذف شده است

2

In For A Penny به دلیل جام حذفی از برنامه های تلویزیونی حذف شده است

برنامه ITV او که در آن به سراسر کشور سفر می کند و چالش های عجیبی را برای مردم ایجاد می کند، به یکی از برنامه های مورد علاقه فرقه تبدیل شده است.

بنابراین، وقتی هفته گذشته ناپدید شد، مجری آن را در گردن گرفت و یکی از طرفداران توییت کرد: “آیا می‌خواهی شنبه آینده با ما دوبل In For A Penny کنیم، استفان مولرن.”

آنها خوشحال خواهند شد که بدانند فردا ساعت 6:30 بعد از ظهر در ITV برمی گردد، البته با یک قسمت معمول.

در اینجا امیدواریم پوشش راگبی بعدازظهر تمام نشود.

“جوآنا فوق العاده است”

میشل کیگان در حالی که طناب زدن را در کوری یاد می گرفت، با حق الزحمه تلویزیون بریتانیا شانه می کشید.

اما او بیشترین ستایش را برای آخرین همبازی اش، جوآنا لاملی، حفظ کرده است.

این زوج برای فیلم هیجان انگیز نتفلیکس با هم همکاری کرده اند.

میشل برای اولین بار در مورد آن صحبت کرد: “دریافت این نقش رویایی است که به حقیقت پیوسته است و من هنوز نمی توانم آن را باور کنم.”

در این درام، میشل نقش شخصیت مایا را بازی می کند که شوهرش به قتل می رسد. اما علیرغم موضوع جدی، جوانا حال و هوا را سبک کرد.

میشل افزود: “جوانا خیلی بامزه است. او تمام خدمه را در تمام مدت می خندید. اما او بسیار حرفه ای و دوست داشتنی است.»

نمی توانم تصور کنم که میشل چگونه بت لینچ کوری را توصیف می کند.