ذهن را برای زندگی شادتر و سالم تر تنظیم کنید. مت زمون


مت زمون مدیر ارشد تجربه و یکی از بنیانگذاران Happyy.me است، یک شرکت بهداشت روان که ماموریت دارد با ارائه کتامین درمانی هدایت شده و برنامه های سلامتی دیجیتال، شادی مردم را بهبود بخشد. مت به عنوان یک کارآفرین سریالی، دو خروج موفق داشته است. او یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد استراتژی Psychable، یک جامعه آنلاین بود ارتباط افرادی که مایلند به طور قانونی قدرت شفابخش روانگردان ها را با شبکه ای از پزشکان و درمان های مبتنی بر روانگردان کشف کنند. او همچنین یکی از بنیانگذاران Take2Minutes بود، یک سازمان غیرانتفاعی که به افراد کمک می کند تا سلامت و رفاه روانی خود را بهبود بخشند. مت نویسنده سایکودلیک برای همه: راهنمای مبتدیان برای این داروهای قدرتمند برای اضطراب، افسردگی، اعتیاد، PTSD و گسترش آگاهی است و کارشناسی ارشد خود را در روانشناسی و علوم اعصاب سلامت روان با ممتاز از کینگز کالج لندن دریافت کرد.

گوش دادن و اشتراک در:

iTunes / Stitcher / Podbean / ابری / Spotify

اطلاعات تماس

تاثیرگذارترین فرد

  • مادر دوست بزرگ من از دبیرستان.

تاثیر بر احساسات

  • من هرگز نشنیده بودم که احساسات بازخورد ما هستند. افکار تحقق نیافته آنها افکاری هستند که به طور کامل شکل گرفته اند. اگر ببری را در جنگل ببینم، می دانم که ببر مرا خواهد خورد. میتونم بترسم این از آن نوع احساسات است.
  • ما در مورد داشتن یک احساس درونی صحبت می کنیم که چیزی برای ابراز وجود است و نمی توان آن را به روش سنتی انجام داد.
  • ذهن آگاهی به من کمک می کند. من این راه را انتخاب کرده ام تا خوب باشم و آگاه باشم. همه احساسات خوب نیستند. تمام طیف اینجا هستند تا چیزی به من بیاموزند. و من می توانم آن را در آغوش بگیرم. من نیازی به سرکوب هیچ یک از آن ندارم. و من باید بیشتر به آن گوش کنم. من باید از آن آگاه باشم.

افکاری در مورد تنفس

  • من از نفس خود آگاه نبودم یا نمی دانستم نفس ما چقدر قدرتمند و خودکار است و وقتی روی نفسم تمرکز می کنم، فقط به همین چیز ساده، آرام شدن آسان است، و حضور آسان.
  • بنابراین وقتی عصبانی هستم، اجازه دهید برای یک دقیقه از این طریق نفس بکشم. و به ما اجازه دهید تا در مقابل صرفاً واکنش نشان دهیم، پردازش کنیم و کمی وقت بگذاریم تا فکر کنیم. وقتی روز را شروع می کنم، آیا می توانم فقط روی نفسم تمرکز کنم و به خودم یادآوری کنم که آگاه باشم و اینجا باشم. حتی 10 یا 20 دقیقه بعد از آن در صبح می تواند بقیه روز را تغییر دهد.
  • نفس چیز بسیار ساده ای است که باید دنبال کرد. همانطور که کسانی از ما که مدیتیشن را تمرین می کنیم می دانیم، تمرکز ماندن می تواند سخت باشد، زیرا افکار دائماً شناور می شوند تا آن را قطع کنند.

منابع پیشنهادی

داستان قلدری

  • من رفتارهای قلدری از افراد خاصی دیده ام و چه پزشکی مرا مجبور به انجام این کار کرده است این است که به آن نگاه کنم و بگویم واقعا چه اتفاقی می افتد؟ چرا به خودم اجازه می دهم با این شخص ارتباط برقرار کنم؟ یا چگونه با این شخص تعامل دارم؟ و سپس برای تغییر این تعامل چه باید بکنم؟ و انجام این کار به روشی که خوب نیست، نه از منظر قربانی.
  • من قدردان چیزهایی هستم که می‌خواهید به من بیاموزید، و فکر یک آقا مسن‌تر را که احساس می‌کردم از او مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌ام را بازسازی کرده‌ام. پدرم یک الکلی بود، که یک فرد مسن بود که این یک لحظه را تجربه می کرد، همه چیز خوب است، لحظه بعد یک حمله عصبانیت بود.

اپیزودهای مرتبط

پیشنهاد ویژه

آیا اضطراب و استرس را تجربه می کنید؟ آرامش در چنگ شماست من بروس لنگفورد هستم، یک مربی تمرین کننده و هیپنوتیزم کننده که به افرادی مانند شما کمک می کنم تا قلدرهای درونی خود را کنار بگذارند و با اطمینان به جلو حرکت کنند. یک جلسه کوچینگ رایگان رزرو کنید تا شما را در مسیر زندگی رضایت‌بخش‌تری قرار دهد، احساس زمین و تمرکز داشته باشید. برای من ایمیلی به آدرس bruce@mindfulnessmode.com بفرستید که عبارت «جلسه مربیگری» را در قسمت موضوع قرار دهید. ما یک تماس بزرگ‌نمایی راه‌اندازی می‌کنیم و در مورد اینکه چگونه می‌توانید به سمت زندگی بهتر حرکت کنید صحبت خواهیم کرد.