ساکنان میخانه لوکس 13 میلیون پوندی گوردون رمزی را ترک می کنند در حالی که دیگران قول می دهند تا زمانی که بیرون رانده شوند در آنجا بمانند.


اسکواتترها دیروز میخانه مجلل 13 میلیون پوندی گوردون رمزی را تک و دو نفره ترک کردند – اما برخی قول دادند تا زمانی که بیرون رانده شوند، در آنجا بمانند.

یکی از دوستان یکی از آنها گفت که تا آمدن ضابطان صبر می کنند و افزود: «آنها به اندازه کافی حرفه ای هستند. آنها سال ها این کار را انجام می دهند.»

اسکوترها میخانه مجلل 13 میلیون پوندی گوردون رمزی را یک و دو نفره ترک می کنند - اما برخی قول داده اند تا زمانی که بیرون رانده نشده اند، بمانند.

3

اسکوترها میخانه مجلل 13 میلیون پوندی گوردون رمزی را یک و دو نفره ترک می کنند – اما برخی قول داده اند تا زمانی که بیرون رانده نشده اند، بمانند.اعتبار: کریس ایدز
پس از اینکه وکلای گوردون رمزی روز پنجشنبه حکم دادگاه عالی را دریافت کردند، به ساکنان متصرف تا ظهر فرصت داده شد تا میخانه را ترک کنند.

3

پس از اینکه وکلای گوردون رمزی روز پنجشنبه حکم دادگاه عالی را دریافت کردند، به ساکنان متصرف تا ظهر فرصت داده شد تا میخانه را ترک کنند.اعتبار: کریس ایدز
میخانه گوردون در لندن در حالی که به طور موقت بسته بود توسط ساکنان اشغال شده بود

3

میخانه گوردون در لندن در حالی که به طور موقت بسته بود توسط ساکنان اشغال شده بوداعتبار: گتی

سه مرد و یک زن صبح دوتایی از دروازه عبور کردند و با قفل دوچرخه بسته بودند و وقتی خبرنگاران از آنها سؤال کردند حاضر به گفتن چیزی نبودند.

یک مرد در حالی که از او در مورد اینکه چه کاری انجام داده بود سؤال شد، “من دارم یک شیرین بیان می خورم” را با ضربه اسنایپ زد.

بعداً، دو متحصن در حال بازگشت به یورک و آلبانی در کمدن، شمال لندن، از جمله یکی از آنها که قبل از اینکه یکی از دوستانشان دوباره بیرون بیاید، آنجا را ترک کرده بود.

این دوست که سال ها پیش چمباتمه می زد اما دیگر این کار را نمی کرد، به سان گفت که آنها فقط “کاری را که باید انجام دهند” انجام می دهند، اصرار داشت که محل برگزاری را “بکر” نگه داشته اند و ادعا می کند که “مثل طلا خوب هستند”.

او گفت که آنها عمدتاً جوانانی بودند که در آنجا بی خانمان هستند.

پس از اینکه وکلای گوردون رمزی روز پنجشنبه حکم دادگاه عالی را دریافت کردند، به ساکنان متصرف تا ظهر فرصت داده شد تا میخانه را ترک کنند.

اما ضابطان هنوز تا نیمه های بعدازظهر نیامده بودند و مردم هنوز در داخل خانه زندگی می کردند.

یکی دو انگشتش را از پنجره به خبرنگاران برد.

اسکوترهایی در رستوران گوردون رمزی در لندن پیدا شدند



منبع